SZÁLLÍTÁS
A rendelést a Szolgáltató futárszolgálattal vagy postai úton juttatja
el a Felhasználó által megadott címre. A házhoz szállítás költsége a
termék súlyától függ. A raktáron lévő
termékek szállítási határideje 1-5 munkanap. A Szolgáltató a
kiszállítást megelőzően e-mailben értesíti a Felhasználót a csomag
feladásáról. A szállítás módja és költsége a termékek jellegétől és
súlyától
függően kerül megállapításra, melyről visszaigazoló levélben a
Szolgáltató tájékoztatja a Felhasználót. Ezt követően a Felhasználónak
lehetősége van a rendelés lemondására, amennyiben a szállítási költség
nem felel meg számára.
A szállítás költsége a számlán feltüntetésre kerül. Ha egy Felhasználótól azonos napon több megrendelés is érkezik, ezek a házhoz szállítás díja szempontjából külön kerülnek figyelembevételre. Amennyiben a Felhasználó a második rendelés leadásakor jelzi és erre a Szolgáltató visszajelzése alapján még van lehetőség, a Szolgáltató összevonhatja a megrendeléseket, a már elindított csomagok utólagos összevonására azonban nincs lehetőség. A Szolgáltató a szállítási költség változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.
A Szolgáltató a rendelés teljesíthetőségét követően lehetőséget biztosít a Felhasználónak a kiszállítási időpont megválasztására, mely nem konkrét időpontot jelöl, csak közelítő szállítási intervallum kiválasztására szolgál. Meghatározott órára történő kiszállítást a Szolgáltatónak nem áll módjában vállalni. A tényleges szállítási határidő minden esetben a rendelési visszaigazolásban szerepel.
A Webáruházban vásárolt termékeket Magyarország területén belül a Szolgáltató arra a címre szállítja ki, melyet a Felhasználó a rendeléskor megadott. A szállítási költség a kiválasztott terméktől függ, és megrendelésenként kerül megállapításra. A szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a Weboldalon, a megrendelésekben feltüntetett szállítási határidőket betartsa. A Szállító nem vállal felelősséget a szállítás során történő, kívülálló harmadik személy által, a Felhasználó által vagy egy előre nem látható és kivédhetetlen ok által okozott késedelemért, illetve a csomag elvesztésének következményeiért. Házhozszállítással történő rendelés esetén, kérjük, átvételkor ellenőrizze tételesen a termék(ek) sértetlenségét, a csomagban foglalt egyéb kiegészítőket, a számlán szereplő adatok helyességét. Amennyiben eltérést észlel, lehetősége van a csomagot visszaküldeni a Szolgáltató címére. Kérjük, észrevételeiről tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, hogy a felmerült hibát mielőbb korrigálhassuk. Amennyiben a futárszolgálat munkatársának nem sikerül a csomagot átadnia a címzettnek, akkor visszaszállításra kerül, és a Felhasználó megrendelése törlésre kerül.
FIGYELEM: Utánvéttel megrendelt csomag átvételének megtagadása nem jelenti a szerződéstől való elállást. (Az
elállás jogát a Felhasználó a Szolgáltatóhoz intézett egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja, melynek
részletszabályait az ÁSZF 6. pontja tartalmazza.) Az átvétel megtagadásával a Felhasználó
szerződésszegést követ el. A Felhasználó a szerződésszegéssel a Szolgáltatónak okozott kárt (ideértve
különösen a sikertelen kézbesítés költségeit) köteles a Szolgáltatónak 8 napon belül megtéríteni.